Rabıtanın şirk ve küfür ithamına gelince rabıta edilen şahsın buna ehil olup olmadığı davası bir yanda dursun, prensip olarak bu işi inkar etmek,
Allah Resulünün ruhaniyetinden, Hazreti Ebûbekir, Abdülhalık Gucdevâni, Şah-ı Nakşibend, Ubeydullah Ahrar, İmam-ı Rabbani, Mevlânâ Hâlid ve daha nice büyüklerin ruha-niyetine kadar topyekün mana âlemini reddetmeye ve bütün bu büyükleri küfürle suçlandırmaya varacağından, küfrün ta kendisidir. Yani "Rabıta" küfür diyenlerin kendileri küfürdedir.
Allah Resulünün ruhaniyetinden, Hazreti Ebûbekir, Abdülhalık Gucdevâni, Şah-ı Nakşibend, Ubeydullah Ahrar, İmam-ı Rabbani, Mevlânâ Hâlid ve daha nice büyüklerin ruha-niyetine kadar topyekün mana âlemini reddetmeye ve bütün bu büyükleri küfürle suçlandırmaya varacağından, küfrün ta kendisidir. Yani "Rabıta" küfür diyenlerin kendileri küfürdedir.
Son devrin din mazlumları
Necip Fazıl K.
Sh:276-277
YA EYYÜHELLEZİNE AMENÜSBİRUU VE RABİTU VETTEGULLAHE LEALLEKÜM TÜFLİHUN.(ali imran 200)Ey iman edenler sabr ediniz rabıta yapınız ,allahtan korkunuz o zaman kurtuluşa erersiniz.bu ayet her şeyi yeterince açıklıyor.sizi takibe aldım bend bekliyorum
YanıtlaSilarkadaşım zannediyorum ayeti yazarken bir eksiklik yaptım.YA EYYÜHELLEZİNE AMENÜSBİRU VE SABİRU VE RABİTU OLACAKTI
YanıtlaSil